Studenterboghandelen

Bestillingmodul for undervisere på SDU

Studenterboghandelen har lavet et nyt bestillings system til alle undervisere på SDU. I kan bruge det allerede nu til bestilling af semester bøger. Vi håber I vil tage godt imod det.

Hvad skal jeg gøre som underviser?
Du skal starte med at oprette et login på studenterboghandel.dk. Under dette login finder du et modul, hvor du kan indtaste den litteratur, som du ønsker vi skal bestille hjem til et pågældende kursus.

Hvordan opretter jeg mig som underviser?
denne side udfylder du dine oplysninger - under kundetype vælger du 'underviser'. Det er kun obligatorisk at udfylde Email og password (men vi sætter naturligvis pris på at du udfylder navn også.

Hvilke fordele har det for mig?
Du vil kunne logge ind og se dine bestillinger, og efterhånden vil du også kunne se historikken på alle dine tidligere bestillinger. Du kan så kopiere og redigere dem, hvis du for eksempel vil bruge hele eller dele af samme pensum til et senere hold.

Får jeg en kvittering på min bestilling?
Ja, du får, hvis du har oplyst korrekt emailadresse, en kopi via email i løbet af et par minutter.

Hvordan får rekvirerer jeg et underviser/frieksemplar af min lærebog?
Som hovedregel skal du, som underviser, selv kontakte forlaget for at få et frieksemplar (for at forlaget kan verificere at du er underviser).

Kan jeg bruge mit login til andet?
Dit login som underviser er en udvidet udgave af vores almindelige kunde login. Det vil sige, at dit login for eksempel kan hægtes sammen med en institut konto (EAN) – selvfølgelig efter aftale med det pågældende institut. På denne måde vil du kunne bestille bøger og e-bøger til både privat brug og til fakturering på EAN.

Vi glæder os til at modtage dine bestillinger.
 
Med venlig hilsen
Studenterboghandelen