Studenterboghandelen

Detaljer om titel

Marketingmodeller (vejl 259,00)

Marketingmodeller (vejl 259,00)

af Kim Buch-Madsen (red.)

ISBN: 9788759328897

215,00 kr.  

Hvis du har savnet en kort og overskuelig h√•ndbog, v√¶rkt√łjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, s√• har du den her. I denne bog f√•r du en samlet, kort og pr√¶cis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du st√•r i, n√•r du overvejer en model i en studieopgave eller en praktisk arbejdsopgave. Derfor er alle modeller beskrevet efter samme skabelon, nemlig hvad handler modellen om? Hvad kan du bruge modellen til? Og hvilke mangler og svagheder har modellen? Marketingmodeller er skrevet af et team af eksperter med mange √•rs erfaring i marketingprofessionen og s√¶rlig erfaring med de modeller, de har skrevet om. Modeller er forenklinger af den virkelige verden, de indg√•r i en teoretisk sammenh√¶ng, har et forskningsm√¶ssigt grundlag og spiller naturligt sammen med andre modeller og teorier. Derfor fungerer Marketingmodeller bedst sammen med en god marketinggrundbog eller som h√•ndbog til dig med en vis praksiserfaring. Bag bogen st√•r et st√¶rkt forfatterteam med nogle af landets dygtigste forskere og formidlere p√• feltet. De t√¶ller Ole E. Andersen, Birgitte Grandjean, Christian Grandjean, Heidi Hansen, Niels K√ľhl Hasager, Svend Hollensen, Sine N√łrholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup, Michael Sj√łrvad, Kim Skjoldborg og Kim Buch-Madsen.

 

Hvis du har savnet en kort og overskuelig h√•ndbog, v√¶rkt√łjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, s√• har du den her. I denne bog f√•r du en samlet, kort og pr√¶cis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du st√•r i, n√•r du overvejer en model i en studieopgave eller en praktisk arbejdsopgave. Derfor er alle modeller beskrevet efter samme skabelon, nemlig hvad handler modellen om? Hvad kan du bruge modellen til? Og hvilke mangler og svagheder har modellen? Marketingmodeller er skrevet af et team af eksperter med mange √•rs erfaring i marketingprofessionen og s√¶rlig erfaring med de modeller, de har skrevet om. Modeller er forenklinger af den virkelige verden, de indg√•r i en teoretisk sammenh√¶ng, har et forskningsm√¶ssigt grundlag og spiller naturligt sammen med andre modeller og teorier. Derfor fungerer Marketingmodeller bedst sammen med en god marketinggrundbog eller som h√•ndbog til dig med en vis praksiserfaring. Bag bogen st√•r et st√¶rkt forfatterteam med nogle af landets dygtigste forskere og formidlere p√• feltet. De t√¶ller Ole E. Andersen, Birgitte Grandjean, Christian Grandjean, Heidi Hansen, Niels K√ľhl Hasager, Svend Hollensen, Sine N√łrholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup, Michael Sj√łrvad, Kim Skjoldborg og Kim Buch-Madsen.

Om produktet
Titel Marketingmodeller (vejl 259,00)
Forfatter(e) Kim Buch-Madsen (red.)
Kategori -
Udgivelsesdato 20.06.2017
ISBN-13 9788759328897
Format -
Udgave 1
Sidetal 234
Dansk udgivelse Ja